PhoneEmailSkype

Telefon: [+420] 737 170 350
Email: info@open-up.cz   

Zpět

Vliv cvičení na trampolíně na ženské tělo

Ženy a trampolína

Skání na trampolínách pomáhá:

· uvolnit se · Zvyšít imunitu · Zlepšit cirkulaci · Posilit srdce a plíce · Dodat energii · snižít hladinu cholesterolu a optimalizovat tělesnou váhu · proti celulitidě · Revitalizovat náš organismus. · Navodit veselou náladu.

Pokud budete cvičit pravidelně, dostaví se u vás proces očišťování, je nuné proto zvýšit svůj denní příjem tekutin (zejména čisté vody bez bublin).

Pohyb, je spojen s velkým výdejem energie, zlepšením kontroly nadváhy, zvýšením srdečně-cévní činnosti. Na trampolíně za stejný časový úsek spálíte vice kalorií, než při klasickém běhu a to bez zbytečné záťeže kloubů.

Na trampolíně můžete běhat, skákat snožmo, ze strany na stranu, zdvihat kolena střídavě do výšky, twistovat,...

Začínat a končit cvičení je doporučováno v rytmu chůze, tak aby jste se na začátku rozehřáli a na konci zklidnili.