POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Po odeslání objednávky Vám přijde na emailovou adresu, kterou jste uvedli při platbě, automatické potvrzení objednávky. Pokud Vám tento email nepřijde, zkontrolujte jestli jste nezadali při platbě špatný email (údaje v adresách můžete měnit po přihlášení kliknutím na Vaše přihlašovací jméno). Jestliže je email v pořádku a potvrzení objednávky Vám přesto nepřišlo, prosím kontaktujte nás na náš email obchod@open-up.cz nebo na tel. +420 734 170 350.
MOŽNOSTI PLATBY - zvolíte si "u pokladny":
- Na dobírku
zboží vám bude zasláno na Vámi zvolenou adresu a úhrada stanovené ceny včetně dopravného, bude po Vás požadována při předání zboží
K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).
- Platba předem bankovním převodem
- Po odeslání objednávky Vám bude do několika minut zaslána na Vaši emailovou adresu instrukce s číslem účet a variabilním symbolem, kam máte objednávku zapatit.
- Po přijetí Vaší platby na náš účet, zboží vyexpedujeme na Vaši adresu a přesný termín dodání Vám potvrdíme na email.
- K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).
- 2920653329/0800
- Hotově - osobní odběr
- Vybrané zboží si můžete vyzvednout přímo u nás na adrese:
- Open Up, s.r.o., Slobodova 608, Bystřice pod Hostýnem, 768 61
- Mailem nebo telefonicky Vám potvrdíme, že zboží je připraveno k vyzvednutí.
- Platíte při převzetí zboží.
- Daňový doklad obdržíte při převzetí zboží (jsme plátci DPH).
DODÁNÍ ZBOŽÍ
Zboží doručujeme expresní zásilkovou službou nebo Českou poštou. Zboží je dodáváno částečně rozložené s návodem ke složení. Je důkladně zabaleno (krabice apod.) a pojištěné proti poškození.
DODACÍ LHŮTA
- dodací lhůta se skládá ze dvou částí a to expedice a doprava.
- v pracovních dnech jsme připraveni zboží expedovat do 12 hodin (nejpozději druhý den po objednání) a zboží objednané v průběhu víkendu expedujeme v pondělí.
- při platbě předem bankovním převodem dochází k expoedici po přijetí Vaší platby. Zpravidla se jedná o dobu do 3 dnů
V den vyexpedování zásilky Vám zašleme informativní mail. Zásilková služba bude mít k dispozici Vaše tel. číslo pro případ nezastižení na dané adrese. Popřípadě nechá ve Vaší schránce oznámení o uložení zásilky na regionálním depu. V případě, že v námi avizovaný den nedodá zásilková služba zboží na Vaši adresu a nenechá ani oznámení o uložení zásilky ve Vaší schránce, neváhejte nás kontaktovat, popř. se informovat přímo na zásilkové službě. Termín dodání Vám potvrzujeme v momentě, kdy zásilka opustí naši expedici a je tedy pevný!
Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. zruší objednávku v případě, kdy je zboží již odeslané, není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu atd.), nese kupující náklady na dopravu nebo spojené s opakovaným dodáním v plné výši.
UPOZORNĚNÍ
Open Up, s.r.o. si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek bez udání důvodu. Na již uzavřenou kupní smlouvu se vztahují obchodní podmínky platné v době jejího uzavření.
PŘEVZETÍ ZÁSILKY:
V případě, že je přepravní box viditelně poškozen, vyžádejte si a sepište s řidičem reklamační protokol. Vyžádejte si telefonní kontakt na depo přepravce odkud k Vám vyšlou technika, který vyhodnotí škodu a sepíše s Vámi zápis o poškození zásilky. O celé situaci nás prosím informujte na obchod@open-up.cz.
V případě, že zjistíte, že dodaný výrobek je nefunkční, je toto řešeno jako reklamace.
Záruka a reklamace
|
Telefon: [+420] 737 170 350
Email: info@open-up.cz