PhoneEmailSkype

Telefon: [+420] 737 170 350
Email: info@open-up.cz   

Zpět

Bezpečnostní pokyny pro cvičení na trampolíně

 

  • Nepřekračujte povolenou nosnost trampolíny.
  • Trampolína v žádném případě neslouží jako odrazový můstek.
  • Trampolínu mohou používat děti jen za dozoru dospělé osoby
  • Minimální volná plocha pro umístění trampolíny je tři metry.
  • V blízkosti trampolíny by neměly být žádné nebezpečné předměty.
  • Postavte trampolínu na pevnou podlahu, zem.
  • Pod trampolínou nesmí být žádné překážky
  • Trampolínu vždy dobře smontujte a postavte na vodorovnou podlahu. Pokud by byla trampolína na šikmé podlaze, zemi, dojde postupně k degradaci ocelových spojů.
  • Před cvičením si vždy zkontrolujte, zda jsou dotažené nožičky. Každá noha musí být dobře opřena o zem, případně vypodložena.
  • Trampolínu může současně používat pouze jedna osoba. Pokud je na trampolíně více osob, zvyšuje se tím tak riziko případného zranění.
  • Pokud umístíte trampolínu venku, pak ji umístěte daleko od vody. Nestavte trampolínu blízko tvrdých ploch, jako jsou cesty, terasy.
  • Pokud umístíte trampolínu uvnitř místnosti, dbejte na dostatečnou výšku stropu.
  • Při cvičení na trampolíně nenoste volné oblečení, šperky, hodinky, mp3 aj., co by mohlo způsobit zachycení do trampolíny.
  • Necvičte v klouzavé obuvi, ponožkách, punčochách. Vhodné je cvičit přímo naboso.
  • Skákejte vždy s pokrčenými koleny a zpevněným tělem tak, že se neodrážíte vysoko do vzduchu, ale naopak silou skáčete směrem do trampolíny.
  • Mějte na trampolíně vždy alespoň jedno chodidlo celou plochou v kontaktu s trampolínou, neskákejte tedy ani jenom na špičku nebo jenom na patu, pokud máte druhou nohu zároveň ve vzduchu, ale na celé chodidlo.
  • Pokud nemůžete udýchat skákání, nedělá Vám to dobře, buď zvolněte tempo, nebo si odpočiňte.