PhoneEmailSkype

Telefon: [+420] 737 170 350
Email: info@open-up.cz   

Zpět

Jak posílit tělo

Jak cvičení na trampolíně posiluje kosti?

Když byli kosmonauti vystaveni stavu beztíže, bylo pozorováno, že ztratili svalovou sílu a kostní pevnost. Bez plné gravitace svaly a kosti chřadnou. Rychle se unaví a ztrácejí pevnost. Naopak pevnost kostí a svalová síla zřetelně vzroste, když se vše vrátí do normální gravitace. Tělo reaguje na zrychlování a zpomalování při cvičení na trampolíně jako na změny gravitace, svaly a kosti získají pevnost. Je to zvláště doporučováno u osteoporózy. Sedavý způsob našeho života má stejný efekt jako stav beztíže.


Naše tělo dostává přes 5000 impulzů za hodinu. Pokaždé, když se postavíte na trampolínu, vaše tělo a buňky budou mít pocit, že musí kolabovat. Aby pod tíhou skákání nekolabovaly, musí se bránit. Tato obrana se musí vybudovat. Na trampolíně skákejte asi 90-120 za minutu nebo i více ( 90 skoků x 60 minut = 5400 ), 5000 odrazů, skoků, stresů, impulzů, svalových kontrakcí nebo odporů za hodinu. Pamatujte si toto: Každý jednotlivec, každá buňka uvnitř těla je tímto procesem současně posilována. Posilujeme vnitřní tělo jako kompletní jednotku, neposilujeme jenom určenou část svalů a současně pracuje náš lymfatický systém a vyplavuje z těla toxiny, cvičení nám tak dává dvojí užitek.

Pokud budeme cvičit pravidelně, dostaví se pravděpodobně proces očišťování, který se může projevit jako bolest hlavy, či vodnatá sekrece z nosu. K minimalizaci těchto průvodních účinků zvyšte svůj denní příjem tekutin (zejména čisté vody bez bublin).